Najčešća pitanja (FAQ)

🛒 Kupovina i plaćanje

Kako mogu da poručim kafu na sajtu NaručiKafu.rs?

Na sajtu NaručiKafu.rs izaberite željene proizvode, kliknite „Dodaj u korpu“, a zatim u gornjem desnom uglu otvorite korpu i kliknite „Plaćanje“. Unesite podatke i potvrdite narudžbinu. Detaljno u Uputstvu za kupovinu.

Da li moram da se registrujem pre kupovine?

Ne, registracija nije obavezna. Možete poručiti proizvode kao gost — dovoljno je da unesete ime, adresu, poštanski broj, broj telefona i e-mail adresu radi dostave i potvrde porudžbine.

Koje vrste plaćanja su dostupne?

Plaćanje možete izvršiti na tri načina:
1️⃣ Pouzećem – gotovinom kuriru prilikom dostave.
2️⃣ Uplatom na račun – nakon što dobijete predračun putem e-maila.
3️⃣ Karticama online – VISA, MasterCard, Maestro i DinaCard, putem sigurnog 3D Secure sistema Raiffeisen banke.

Da li mogu da kupujem kao pravno lice (firma)?

Da, naravno. Kupovinu na sajtu NaručiKafu.rs mogu obaviti i pravna lica.
Potrebno je da prilikom poručivanja popunite polja sa nazivom firme, PIB-om i matičnim brojem. Nakon potvrde porudžbine, dobijate fiskalni račun i fakturu na e-mail adresu firme.
Plaćanje možete izvršiti uplatom na račun ili platnim karticama putem sigurnog sistema Raiffeisen banke.

🚚 Dostava i povraćaj

Koliko traje isporuka?

Rok isporuke je obično 1 do 3 radna dana od potvrde narudžbine. Kupci dobijaju e-mail obaveštenje kada pošiljka bude predata kurirskoj službi.

Da li nudite besplatnu dostavu?

Da. Besplatna dostava važi za porudžbine iznad određenog iznosa koji je naveden na stranici
Načini i uslovi dostave.
Za porudžbine ispod tog iznosa primenjuje se standardna tarifa kurirske službe.

Da li je moguće lično preuzimanje porudžbine?

Da, kupci iz Beograda mogu preuzeti porudžbinu lično u prostorijama Naruči Kafu, na adresi Španskih boraca 24b, Novi Beograd.
Lično preuzimanje se obavlja radnim danima od 10h do 14h, a plaćanje je moguće:
Gotovinom prilikom preuzimanja,
Platnim karticama online pre dolaska, ili
Uplatom na račun pre preuzimanja.
Kada porudžbina bude spremna, bićete obavešteni putem e-maila.

Mogu li da vratim ili zamenim proizvod?

Da. Povraćaj ili zamena mogući su u roku od 14 dana od prijema, ako proizvod nije otvoren. Sve reklamacije obrađujemo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Više informacija na stranici Reklamacije i povrati.

Proizvodi i korisnička podrška

Da li kafa stiže sveže zapakovana?

Da. Svi proizvodi stižu u originalnom fabričkom pakovanju, sa jasno navedenim rokom trajanja i deklaracijom proizvođača

Da li imate popuste i akcije?

Da. Redovno organizujemo akcije poput „Meseca kafe“, „Dana kafe“ i sezonskih popusta.
Aktuelne ponude uvek možete pronaći na stranici Akcije.

Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

Za sva pitanja možete nam pisati na kontakt@narucikafu.rs ili putem stranice Kontakt.
Odgovaramo radnim danima od 10h do 16h, najčešće u roku od nekoliko sati.

Ako niste pronašli odgovor na svoje pitanje, pišite nam na kontakt@narucikafu.rs – tu smo da pomognemo.

https://www.narucikafu.rs/trust/

Korpa
Scroll to Top