Reklamacije
Ako imate potrebu da podnesete reklamaciju u vezi sa proizvodom kupljenim na našem sajtu, pogrešno obračunatom cenom ili bilo kojim drugim problemom, kontaktirajte našu službu podrške na broj 063 350-179 ili nam pošaljite e-mail na [email protected]. Da biste ostvarili pravo na reklamaciju, potrebno je da priložite dokaz o kupovini proizvoda. Svaka pošiljka dolazi sa dokumentacijom koja vam može poslužiti kao dokaz, pa je važno da je sačuvate sve dok traje period od dve godine u kojem prodavac odgovara za nesaobraznost proizvoda, ili dok je validan garantni period ukoliko je proizvođač izdao garantni list. Preporučujemo da sačuvate originalnu ambalažu proizvoda.
Po prijemu reklamacije, potvrdićemo njeno zaprimanje i dodeliti joj broj pod kojim je evidentirana u našoj evidenciji. Dužni smo da odgovorimo na vašu reklamaciju u roku od 8 dana od prijema robe na dogovorenu adresu, jer tek tada možemo utvrditi da li postoji nedostatak. Naš odgovor će uključivati odluku o prihvatanju reklamacije, izjašnjenje i predlog za rešavanje u određenom roku. Ako prihvatimo vašu reklamaciju, rešićemo je u narednih 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu. U slučaju komplikacija, zatražićemo vašu saglasnost za produženje roka. Ako reklamaciju ne prihvatimo (npr. ako je proizvod oštećen nepravilnim rukovanjem ili popravljen od strane neovlašćenih lica), snosićete trošak slanja i dijagnostike prema cenovniku ovlašćenog servisa.
Kod reklamacija zbog nesaobraznosti, potrošač može poslati robu na pregled, na sledeći način:
- Slanjem putem putem poštanskog operatera CITY EXPRESS DOO BEOGRAD, o trošku Naruči Kafu WebShop-a, ali samo ako je sačuvana potpuna i neoštećena originalna ambalaža. U tom slučaju, potrošač je u obavezi da robu bezbedno upakuje sa svim zaštitnim dodacima. Ako se u suprotnom ustanovi oštećenje, Naruči Kafu WebShop i poštanski operater neće biti odgovorni. Sve detalje o slanju robe organizuje naša služba podrške, koji će vas pravovremeno obavestiti o svim informacijama.
- Robu možete dostaviti i lično radnim danima od 10:00 do 14:00 na adresu Španskih boraca 24b, Novi Beograd
- Slanjem na neki drugi način ili putem ostalih poštanskih operatera ali u celokupnoj organizaciji i trošku potrošača, u slučaju da potrošač ne poseduje originalnu ambalažu reklamirane robe. Služba podrške će potrošaču blagovremeno dati informacije o nazivu i adresi ovlašćenog servisera, do kog potrošač treba da organizuje slanje reklamirane robe. Potrošač je u obavezi da robu uredno i bezbedno upakuje radi slanja.
Ukoliko se slučajno desi da nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, savetujemo Vam da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača tog proizvoda. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju u vezi sa garancijom proizvođača.
Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.
O svim detaljima vezanim za nesaobraznost proizvoda, te o načinu na koji se reklamacija može rešiti, upoznajte se u odeljku Opšti uslovi gde su detaljnije objašnjena Vaša prava propisana Zakonom o zaštiti potrošača.
Povrati
Ako ste se predomislili i želite da vratite proizvod ili zamenite boju/veličinu artikla, to možete učiniti u roku od 14 dana od prijema pošiljke, popunjavanjem obrasca dostupnog ovde.
Važno je da znate da ste u tom slučaju dužni da snosite troškove povrata robe.
Vraćeni proizvod mora biti u originalnoj ambalaži, bez znakova korišćenja, i sa svom pratećom dokumentacijom. Kontaktirajte našu službu podrške kako biste dobili informacije o adresi za povrat. Potrebno je da robu vratite u roku od 14 dana od dana kada ste nas obavestili o povlačenju iz kupovine. Odgovorni ste za bilo kakvo umanjenje vrednosti proizvoda usled nepravilnog rukovanja.
Najkasnije 14 dana od prijema obrasca ili drugog obaveštenja, vratićemo vam uplaćeni iznos. Imajte u vidu da uplatu možemo odložiti dok ne primimo robu ili dok ne dobijemo dokaz o njenom slanju. Povrat sredstava obično traje od 3 do 7 radnih dana od prijema vraćenog proizvoda.
Način povrata novca zavisi od metode plaćanja:
- Za narudžbine plaćene platnom karticom, refundacija će se izvršiti direktno na karticu.
- Za narudžbine plaćene na drugi način (pouzećem, e-bankingom ili uplatnicom), sredstva će biti vraćena na vaš tekući račun, pa vas molimo da nam e-mailom dostavite broj računa.
Za više detalja, pogledajte naše Opšte uslove.