Uputstvo za kupovinu

UPUTSTVO ZA KUPOVINU

Uputstvo za kupovinu

Na sajtu narucikafu.rs mogu kupovati fizička i pravna lica. Registracija na sajt nije obavezna i omogućena je kupovina bez registracije.

Prilikom pregleda proizvoda primetićete da pored svakog posebno postoji dugme „dodaj u korpu“. Kada kliknte to dugme bićete obavešteni da se proizvod nalazi u Vašoj korpi. Moguće je više puta dodati isti proizvod u korpu.
U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda koje želite da kupite. Jednostavnim klikom na ikonicu korpe u gornjem desnom uglu internet prodavnice otvarate stranicu na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupovinu. Veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati/smanjiti broj željenih proizvoda. Kada ste spremni da izvršite kupovinu potrebno je samo da na stranici korpa kliknete dugme „plaćanje“.
Nakon toga je neophodno da upištete svoje kontakt podatke. Prilikom unosa adrese, obratite pažnju da unesete tačan poštanski broj. Ako kupujete kao pravno lice, potrebno je da upišete i naziv firme, PIB i matični broj. Posle odabira proizvoda i unosa podataka, birate način plaćanja i to:
Plaćanje pouzećem
Plaćanje kuriru u gotovini prilikom dostave. Pravnim licima se izdaje tzv. gotovinski račun (fiskalni PDV račun)
Uplata na račun pred dostave
Svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom na tekući račun putem internet bankarstva (e-banking ili m-banking) ili standardnom uplatnicom u pošti ili banci.
Narudžbenicu sa uputstvima i iznosom za uplatu izabranih proizvoda dobićete na e-adresu koju ste uneli prilikom registracije. Pravna lica dobijaju predračun na e-mail. Isporuku vršimo nakon prijema sredstava na tekući račun. Pravnim licima se izdaje fiskalni račun/faktura.
Plaćanje debitnim ili kreditnim karticama
Vašu internet narudžbinu možete platiti putem internet prodavnice koristeći Vašu platnu karticu VISA, Maestro, MasterCard ili Dina Card koja podržava internet plaćanje. Prilikom kupovine proizvoda na našoj internet prodavnici izaberete način plaćanja platnim karticama nakon čega ćete biti usmereni na 3D Secure stranicu Raiffeisen Banke, na stranici ćete imati mogućnst unosa podatke kako bi svoju internet kupovinu obavili bezbedno. Nakon unosa molimo Vas da pratite dalja uputstva na stranici.

Obavezujemo se na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našoj internet prodavnici. Ukoliko ste se predomislili u vezi kupovine i želite nešto da promenite, jednostavno se možete vratiti na stranicu korpa.
Nakon toga poveravate da li ste ispravno uneli svoje podatke i potvrđujete kupovinu. Na taj način je Vaša porudžbina kompletirana i možete da očekujete da Vas u roku od 24 sata kontaktira naš operater zadužen za internet prodaju.

  • Prilikom svake prve narudžbine, naš tim će vas kontaktirati kako bi potvrdio narudžbinu sa vama
  • Nakon potvrde narudžbine od strane kupca, narudžbina je neopoziva.
  • Obavezujemo se da naručene proizvode isporučimo ispravne i u predviđenom roku
  • U slučaju bilo kakve promene obavezujemo se da Vas obavestimo prilikom telefonske potvrde narudžbine.

Uslove i načine dostave možete pročitati ovde.

Lično preuzimanje

Kupcima iz Beograda je omogućeno lično preuzimanje u našim prostorijama.
Na stranici za plaćanje, odaberite tip dostave Lično preuzimanje i nastavite na plaćanje.

Plaćanje se vrši ne sledeći način:

  • Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja (nije moguće plaćanje platnim karticama)
  • Uplata na račun pre dostave
  • Plaćanje platnim karticama na SAJTU pre preuzimanja

Preuzimanje se vrši u našim prostorijama u Novom Beogradu, Španskih boraca 24b, radnim danom u periodu od 10-14 h.

Kada porudžbina bude spremna, poslaćemo Vam poruku na mail adresu koju ste ostavili.

USLOVI KUPOVINE I POVRAĆAJA PDV-A ZA DIPLOMATSKO/KONZULARNA PREDSTAVNIŠTVA I MEĐUNARODNE ORGANIZACIJE

Da bi diplomatsko/konzularna predstavništva i međunarodne organizacije ostvarile pravo na povraćaj pdv-a neophodno je da prilikom kupovine prilože sledeća dokumenta:
a)AMBASADA (diplomatska/konzularna predstavništva) – za potrebe ambasade
– SNPDV obrazac – overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
– Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)
– Ovlašćenje osoba za nabavku robe.
b)LIČNE POTREBE NOSIOCA PRAVA
– LNPDV obrazac – overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
– potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)
– kopija diplomatske lične karte osobe ovlašćene za kupovinu
c)MEĐUNARODNE ORGANIZACIJE (donacije)
-PPO-PDV obrazac overen od strane poreske uprave i firme
Potvrda o poreskom oslobađanju za obveznika PDV, koji vrši promet dobara ili usluga, odnosno uvoz dobara uz poresko oslobađanje (za međunarodne ugovore).
Sve dokumente poslati na e-mail adresu: [email protected]
Ukoliko kupac poseduje gore navedena dokumenta prodavac je u obavezi da kuca fiskalni račun bez pdv-a

Detaljno uputstvo za kupovinu možete pogledati na stranici OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE PUTEM ONLINE PRODAVNICE

5/5 (1 Review)
Korpa
Scroll to Top